Tuesday, February 1, 2011

~^memori yang usang^~

Assalamualikum...wah wah pembukaan yang petama...aku begang sebenarnya ni bukan apa blog lama aku xleh nk sign in so terpaksa la aku buat blog bawu..adess hampa gila aku..dh la mcm2 kezanah ada dlm blog tu hampeh..semalam hari yang paling tak best sebab2 mcm2 kerenah yang mendatang...dem..rasa mcm nak stop skate pun ada benci skate pun adah arghhhhhhhhhh begang gila aku...tapi apa2 pun pala otak ni kira ok la sbb ada gak org yg wat aku senyum..demmm jiwang karat lak dh...
hahahahahaha....nasib la dia ajak aku g mkn..duduk sana sini xla aku dok pikir benda alah tu..arghhhh sampai srkg ni pun aku dok rasa dlm pala otak....mcm mna nk dpt duit bnyk2 adakah kena tunggu turun dari langit!!!!bila nk pakai setup skate yang gila2!!!!bila nk habis study!!!!bila nk pritikal!!!arghhh itu semua dlm pala otak demm suck....maaf la kalau kali ni ayat pedih2 sikit biasa la nk post kt FB,MS kang xpasai2 kena heck atau block mau padan muka aku...k ar u all thanks la sudi membaca sekian dari saya assalamualikum..

No comments:

Post a Comment