Tuesday, February 1, 2011

Masalah dengan sekeping papan buruk!!!!





Assalamualikum..pembuka kata pada hari ini..hurmmm kepala otak dok still pikir adakah nk stop main skate atau terus kan karya hidup bersama skeping papan buruk!!!!adess aku tension gila la...setup skate semua dh ok aku baru ingat nak kumpul duit nk beli setup skate (truck chris cole) tapi masalah lain pulak yang mendatang.. deck patah dem first time deck yg berjenama (gurl) main xsampai 5 bulan dh crack...apa kes ni...dh la baru nk kumpul duit nk beli truck tapi deck pulak dtg wt hal...baru ingat pas ni nk merasa main skate fun gila2 tapi mcm *** **** tol la....money was not there at how this!!!arghhhhhhhhh tekanan tol la tolong la tolong la...sape yg boleh tolong...tuan puan nk tahu hidup ni xada sekeping papa buruk bersama sah2 aku xleh reti dok diam..sah2 aku akn gian mcm orang isap dadah tapi xisap dadah la isap benda lain!!opss korang jgn dok pikir benda yg negatif lak hanya sebatang rokok sahaja utk isap :D apa la nak jadi dgn korang ni baca blog org ingat benda2 alah tu je !!!@@%#^$#(##...argghh xmau buang masa nk luah kn perasaan ni hahahahahaha..sape leh tolong gua <-----  itu je aku nk luah kn heheheh..adess xleh la..gua still teringat member2 aku dok skate kt park @$% mmg fun gila la tambah2 si ahmad !@%& adess trick dia leh tahan kot..masuk comp kira 2round beb..crock dia perghh layan.. si @#^ atau di kenali dostin dolin ni kalau main mmg fun la tapi adess bab nk jatuh je mmg gila gila gila @$*@ cover body xmau luka sana sini hahahah mukin fobia exciden kot sampai kaki masuk @$%# jgn marah beb.. ok la said closing today saya mintak maaf banyak lah ek kalau nama tuan puan ada di dalam blog ini saya bukan apa korang semua kawan2 yang baik pernah aku dapat hahahahah fun gila duduk dgn korang...ok la sampai bila pun aku taip xhabis2 kalau asik dok menaip sah sampai admin blog ni naik benci kt aku hahaha..k all assalamualikum..love u all...bubye..

No comments:

Post a Comment